Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v Chrastavci v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8:00 - 12:00 |
středa | 8:00 - 12:00 |
Pátek | 18:00 - 20:00 |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Pondělí | 8:00 - 12:00 |
středa | 8:00 - 12:00 |
Pátek | 18:00 - 20:00 |
Telefonické podání: pevná linka - +420 461 526 234
poštou na adresu Obecní úřad, Chrastavec 55, 569 04 Brněnec
Elektronicky na e-mail: ou.chrastavec@email.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou:
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
hodina práce (účtuje se každou, a to i započatou hodinu.) | 220,-Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně formát A4 | 2,50-Kč/ks barevné : 5,-Kč/ks |
- oboustranně formát A4 | 4,-Kč/ks barevné :10,-Kč/ks |
- jednostranně formát A3 | 4,-Kč/ks barevné : 7,-Kč/ks |
- oboustranně formát A3 | 6,-Kč/ks barevné :12,-Kč/ks |
- kompaktní disk (CD) | 20,-Kč/ks |
- tisk na laserové tiskárně - formát A4 jednostranný | 5,-Kč |
- úhrada licencovaných informací podle§ 14a InfZ,které jsou předmětem ochrany autorského práva vycházející ze z.č.121/2000Sb. |
jednorázová částka 5000,-Kč |
Chrastavec 55
569 04
Brněnec
IČO: 00276723
Číslo účtu: 1283436369/0800
Telefon: 461 526 234
Fax: 461 526 234
Starosta: +420 734 489 457
Místostarosta: +420 604 490 689
Účetní: +420 737 155 926
E-mail: ou.chrastavec@email.cz
Pondělí:8:00 - 12:00
Středa:8:00 - 12:00
Pátek:18:00 - 20:00